BEN, 'BEN' OLMAYI SEÇTİM....!!! Susmayı öğrendim çok konuşanlardan..­ Alçak gönüllü olmanın erdemini tattım çok bilmişlere inat.. Gerçekten bilenlerin az konuştuğuna şahit oldum sessizce.. Her yaşananın sadece bir deneyim olduğunu kavradım.. Değmeyenlere çok anlam yüklemenin ruhuma verdiği zararı keşvettim.. Kendim olmayı seçtim, başkalarından alınmış parçalardan oluşmayı değil.. Kendi hayatlarını yönetemeyenleri­n diğer hayatlara müdahelelerine güldüm sadece.. Kokuşmuş zihniyetlerin, yalan gülümsemelerin içinde yer almaktansa uzaktan onlara seyirci kalıp İNSANLIĞIMI korumayı öğrendim.. Varlığımı hakedenleri hayatıma dahil etmeyi, haketmeyenlere 'HOŞÇAKAL' demeyi,, Bu uzuunn yolda 'YaLnıZ' yürümeyi öğrendim...!

-sessiz çığlıklar-


1 yorum:

herşeyin bişeyi var dedi ki...

''Kokuşmuş zihniyetlerin, yalan gülümsemelerin içinde yer almaktansa uzaktan onlara seyirci kalıp İNSANLIĞIMI korumayı öğrendim'' bu çok güzel...denenmiş ve tarafımdan onaylanmıştır ;)

Yorum Gönder