"Her şeye rağmen  yeniden başlamak istiyorum bazen hayata...Kaldığım noktada bırakıp kırgınlıkları,yaşanmış ve yaşanamamışları...Başa dönmek  ne iyi olurdu.Ama korkuyorum.
       Yeniden sever miydin beni...Önce ki gibi ,eskisi gibi,ilk gün ki gibi...Hayır hayır ! Yüreğimin en derinlerinde herkeslerden sakladığım,kendime bile anlatamadığım hatta bazen adlandıramadığım o sinsi ihanetin olmasın bu kez ne olur.Ne ruhum ,ne bedenim taşıyamaz ,yüreğim kaldıramaz eski sancıları...
       Keşke sana verdiğim şansı,unutmak için beynim de yüreğime verebilseydi....Belki her şey çok daha güzel olurdu..Ama belkiler o kadar  bitirdi ,keşkeler öyle çok yordu ki beni korkuyorum,çok yoruluyorum.
      Bitsin istiyorum beynimi  kemiren bu düşünceler.Yeniden mutlu , umutlu olmak istiyorum.Yine benim ol ne olur.Unuttur bana ukdelerimi,geri ver hayâllerimi.Geri istiyorum seni,ellerini ve o  huzur dolu yüreğini...." 

( 01,03,2013)








0 yorum:

Yorum Gönder